Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Helpdesk » Facturen » Hoe maak ik een factuur?
Stap 1:
Klik op het tabje “Facturen”.
Stap 2:
Klik op de “Maak factuur” button.
Stap 3:
Selecteer voor welke cliënt en welke periode u een factuur wilt maken.
Stap 4:
Factuurdesk kijkt in de agenda of er gewerkte uren en onkosten zijn voor de geselecteerde cliënt en periode. Ook wordt er gekeken of een offerte of project bestaat met aan vast bedrag. Als er uren, onkosten, of een vast bedrag aanwezig zijn wordt dat getoond als selectie optie. Als u een van die opties wilt factureren dan selecteert u die. Klik vervolgens op de button.
Stap 5:
U ziet nu de factuur zoals u die aan uw cliënten gaat versturen.
Boven de tabel met factuur regels kunt u kiezen hoe u de uren wilt groeperen.
Bovenaan de pagina staan 4 buttons: