Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Helpdesk » Uitnodigen en Rechten » Een uitgenodigde medewerker of cliënt is zijn gebruikersnaam en / of wachtwoord kwijt, hoe kan ik die nogmaals emailen?
Stap 1:
Klik op het tabje 'Cliënten' of 'Medewerkers'.
Stap 2:
Klik bij de cliënt of medewerker die u nogmaals wilt uitnogigen op 'Deze medewerker / cliënt is reeds uitgenodigd'.
Stap 3:
Op de volgende pagina controleert u het emailadres. Vervolgens klikt u op de 'Opslaan' button.
Stap 4:
Factuurdesk stuurt de clënt / medewerker een email met een gebruikersnaam en wachtwoord zodat hij / zij kan inloggen.