Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Helpdesk » Medewerkers » Hoe wijzig ik de rechten die een medewerker heeft na inloggen?
Om de rechten te kunnen wijzigen moet u een medewerker eerst uitnodigen.
Stap 1
Klik op het tabje "Medewerkers"
Stap 2
Klik op de 'Wijzig gegevens' button bij de medewerker die je wilt wijzigen.
Stap 3
Op de volgende pagina klikt u onder het grijze uitlegblok op het tabje 'Wijzig rechten'.
Stap 4
Op deze pagina kunt u de rechten die de medewerker heeft wijzigen. Dit doet u door de medewerker een 'type' te geven. Welk type medewerker wat kan vindt u in het grijze uitlegblok. Hoe meer sterren een medewerker type heeft hoe meer rechten die heeft. Geef de medewerker het juiste type en klik op de button "Opslaan".