Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Helpdesk » Digitale handtekening » Hoe activeer ik de digitale handtekening voor mijn offertes?
De 1e keer dat u een offerte verstuurt zullen wij ook een melding geven of u de digitale handtekening wilt toevoegen aan uw offerte e-mails, dus u hoeft dit niet per se via de instellingen te doen.
Als het u het zelf wilt doen of de tekst en de onderteken link wilt aanpassen dan gaat u naar de pagina Beheer > Instellingen > E-mails & brieven, en voert in de offerte e-mail de speciale onderteken tag in. U kunt zelf de plek kiezen waar de tag geplaatst wordt in de e-mail. Ook kunt u hem in de offerte herinnering plaatsen.